.
معرفی شرکت



 

شرکت فنی مهندسی "سازه گستر نو اندیش ساعی" در تیر ماه سال 1388 شمسی با شماره ثبت 369916 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید. این شرکت با هدف ارائه خدمات برق قدرت و همچنین تعمیر و نگهداری و سرویس پروژهای قدرت آغاز بکار نمود. سپس به منظور گسترش فعالیتهای خود، با بهره‌گیری مجموعه‌ای از مدیران و کارشناسان خبره و مجرب، در زمینه ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرا  در زمینه های سیستم های اعلام و اطفاء حریق، ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست فعالیت چشمگیر خود را ادامه داد و  هم اکنون این شرکت با پشتوانه ی تجربیات علمی و صنعتی با داشتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح کشور بعنوان پیشرو در ارائه خدماتی نظیر بازرگانی محصولات مرتبط با HSE، بازرسی فنی و نت، مشاوره، طراحی واجرا، آموزش به سازمانها، موسسات و شرکت های تولیدی، خدماتی، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مطرح کشور فعالیت می نماید.

 شرکت سازه گستر نواندیش ساعی، با به کارگیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود در حال حاضر با قدرت در حال اجرای پروژهای خود می باشد.


خدمات شرکت :

   1. ارائه کلیه ی خدمات تخصصی در زمینه مشاوره، تهیه و تامین تجهیزات حفاظت فردی (PPE) ، تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات علائم ایمنی و هشداری

              2.  مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های اعلان و اطفای حریق دستی و اتوماتیک
              3. بازرسی فنی و نت مخازن، انواع جرثقیل ها، مقاومت سنجی چاه های ارت و ...
              4. آموزش های تخصصی HSE
              5. انجام معاینات دوره ای
              6. اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور 




حفظ ایمنی برای تداوم زندگی